THE BIG NEWS!

Nå kan jeg endelig fortelle dere hva som tar mye av hverdagen min for tiden, og som jeg har mast om på bloggen i flere uker. Hvorfor jeg har vært på mange møter, og hvorfor jeg gleder meg så sykt til å se hva fremtiden bringer.

I dag ble kontrakten skrevet under.

Jeg skal åpne butikk! Og den butikken skal ligge i den fineste gaten i Bergen – nemlig gågaten ♥ Jeg er så ufattelig gira at jeg egentlig ikke vet helt hvor jeg skal starte. Det er så mye å fortelle dere, men i hvilken ende skal jeg begynne? Akkurat nå er jeg sånn i lykkerus siden leiekontrakten er i boks, at jeg ikke helt vet hva jeg skriver. Det er fremdeles mye som står igjen før butikken står klar. Akkurat nå er lokalet under renovering, og den komme til å bli akkurat slik vi ønsker. Helt perfekt! Deretter står fullstendig brandliste og innkjøp på planen. Åh, de neste månedene kommer til å bli hektisk. Men, nå slipper jeg iallfall å holde ting hemmelig på bloggen lenger. Jeg gleder meg til å dele prosessen og erfaringene med dere. Gründerlivet er ikke bare bare alltid har jeg forstått, men jeg vil veldig gjerne dele både ups and downs på bloggen.

Image and video hosting by TinyPic

På eiersiden blir det Janne (til venstre) og meg. Janne har jobbet i klesbransjen i over ti år, og er ufattelig dyktig! Han kan jeg lære en hel del av, og jeg ser frem til å komme mer inn i retailbransjen i tiden fremover. Ingeborg er en utrolig dyktig jente som kommer til å være daglig leder i butikken. Jeg kommer til å jobbe i butikken selv også, men jeg føler verken jeg har tid eller erfaring til å drive den siden jeg kommer til å blogge som normalt etter åpning. Markedsføring blir mitt felt, derimot! Noe som passer meg perfekt 😀

Mer info om merker, tema, navn og generelt om konseptet kommer fortløpende ♥ Vi satser på å åpne om noen måneder. Vi har vel egentlig satt en dato, og den kommer jeg til å skrive på bloggen etterhvert 🙂

33 kommentarer

Siste innlegg