Å TA LIVET SOM DET FALLER SEG

HATT – HM / JAKKEHER / GENSERHER / BUKSEHERSKOHER

Jeg skrev tidligere i dag at jeg har vært umotivert. Det har vært mye (les:mye) hengende over skuldrene mine de siste ukene, og jeg har følt presset på et helt annet stadiet enn jeg trodde var mulig. Jeg har ingenting i mot stress, virkelig ikke. Stress er faktisk noe jeg liker. Det gir meg mening i hverdagen, får meg til å føle meg viktig. Men, jeg hater å “må” gjøre noe. Jeg er veldig bortskjemt på den måten. Ikke vant til at noen forteller meg hva som skal gjøres. Ikke bli “tvunget” til å gjøre noe.

Nå er det veldig mange ord i gåseøyne. Det er fordi det er feil valg av ord, men jeg klarer ikke å formulere meg bedre. Jeg blir ikke tvunget til noe som helst. For all del. Heller ei så “må” jeg gjøre noe. Men jeg føler kanskje et visst ansvar ovenfor andre. Jeg forteller meg selv at jeg må gjøre ditt og datt. Åh, dette blir et veldig merkelig innlegg, merker jeg. Poenget er vel bare at jeg er en person som alltid har hatt meg selv å forholde meg til, jobbmessig altså. Min egen innsats, mitt eget resultat.

I dag har jeg samlet mye energi. Jeg har levd som i gamledager. Da jeg “bare” var en blogger, og ikke en butikkeier. Jeg har tatt livet som det faller seg. Tatt bilder, spist en spontan middag, drukket drinker, hatt gode samtaler og ingenting av det var planlagt. Rutiner er vel og bra, og noe jeg virkelig liker. Men jeg liker ikke å føle meg fanget. Fanget av andres forventninger spesielt. Det legger et ekstra press på meg, og gir meg seriøst magesår (på nytt..), haha! Som jeg skrev da vi åpnet Janne & Julia for halvannet år siden, så var det en tilvenningsperiode. Å gå fra selvstendig blogger, til å joine et team i tillegg. Nå er vi et endra større team på REGN, og jeg merker jeg er i en ny tilvenningsperiode. Jeg trenger bare litt tid. Så er alt OK igjen. Følelsen av å ikke strekke til er ikke spesielt god. Selv om jeg prøver så godt jeg kan. Men men.

Igjen, dette var et veldig merkelig innlegg uten spesielt mye mening for mange. Det er bare sånn jeg føler det om dagen.

    

HATT – HM / JAKKEHER / GENSERHER / BUKSEHERSKOHER

Noen bilder fra min dag. Nå sitter jeg, June og Andreas med et glass vin i hånden. Vi skravler mellom slagene på The Voice. Det er deilig å bare være. Jeg kommer nok snart til meg selv igjen. Og igjen, TUSEN takk for alle fine meldinger jeg får om dagen. Selv om jeg er sliten og lei, så er hver eneste melding motiverende og får meg til å ville fortsette. Dere er best ♥

 

4 kommentarer
      1. Ååh det er veldig hyggelig å høre Torill <3 Får prøve å blomstre litt i Bergen også, haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg