STYGG, FEIT OG DÅRLIG HÅRDAG

REKLAME – Annonselenker

VESKEHER / PASSHOLDERHER

Jeg skrev faktisk “gledelig onsdag folkens!”, men så kom jeg på at det er fredag?! Denne uken har jo bare flydd avgårde. Takk gud for det! Nå er det under en uke til jeg reiser til NEEEW YOOORK, og i den anledning har jeg kjøpt nytt hus til passet mitt. Eller deksel? Holder? Ikke vet jeg hva det kalles, men jeg er iallfall strålende fornøyd! Jeg har jo reist ekstremt mye i 2018, både til Reykjavik, Køben, Dubai, Sverige og nå New York. Pluss cirka hundre turer til Oslo. Det var altså på tide at en jet-setter som meg endelig fikk pyntet litt på passet sitt. Haha, jeg bare tuller. Passholderen er fra by Malene Birger, og du finner den her (og i hvit her) ♥

Uken før avreise til statene kommer nok til å gå superfort. Som vanlig er sikkert helgen over før man rekker å blunke, pluss at jeg mest sannsynlig må reise til Oslo på mandag for visning av leilighet pluss starte opp et hemmelig prosjekt. Okei, skal ikke virke så “kul”. Det hemmelige prosjektet er at jeg og June skal starte YouTube-kanal (velkommen etter liksom), og vi skal spille inn vår første vlog!

HATTHER / GENSERHER (nå til -60%!) / JEANSHER (nå til -30%!)

Her har dere meg i dag. Føler meg egentlig jævlig stygg. Og feit. Pluss at håret ser dritt ut. Jeg trenger kanskje å poengtere at jeg vet jeg verken er stygg, feit eller har dritthår – men av og til må det være lov å føle seg sånn. Sikkert fordi jeg fikk besøk av en hvis rød tante i dag. Men, humøret mitt er likevel på topp! Utseendet kan ikke være alt 😉 Ha en super fredag så lenge, vi snakkes senere!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg