JEG HAR OPPRETTET “NETTBUTIKK!”

selger!

Hei alle! 😀 Over har dere noen smakebiter på hva jeg selger på Tictail. Opprettet en “nettbutikk” der som jeg legger inn alle plagg jeg skal selge fremover. Der kan man også betale med kort, noe som er superpraktisk! Jeg sender plaggene så fort jeg får mail om at orderen er gjennomført 🙂 Selger bl.annet en woolrich-jakke, malene birger cardigan, masse kjoler, acne og fwss-luer osv! Du finner brukeren min her. Happy shopping!

 

EDIT: Nå er siden oppdatert med størrelser! Har solgt noen plagg allerede, men selvom jeg har slettet de fra siden ser det ut til at de fremdeles ligger der.. Altså: om du ikke kommer videre til betaling er det fordi produktet er solgt! Har kontaktet tictail og håper de fikser det fort ♥ Ellers er det mange plagg igjen, så håper du finner noe du liker! 

28 kommentarer

Siste innlegg