GRATULERER MED DAGEN, JULIA

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

I dag er det 23. februar, og i dag fyller jeg 23 år. Jeg ligger enda våken, og klarer ikke helt å legge fra meg macen. På siden min ligger kjæresten med litt for høy feber. Dumt den skulle treffe akkurat nå, men den kan man jo uansett ikke gjøre noe med.

Tidligere var bursdagen min favorittdagen i året. Det er det forsåvidt enda. Grunnen til det er vel fordi jeg får en følelse i hele kroppen. En litt nervøs spenning, akkurat slik jeg føler det på julaften. Ikke fordi det nødvendigvis trenger å skje så veldig mye, men fordi denne dagen kun skjer én gang i året. I dag må liksom alle være hyggelig mot meg, og jeg elsker oppmerksomheten en bursdag gir. Selvom jeg også syns det kan være ubekvemt. Misforstå meg rett altså, som regel er alle jeg møter bare hyggelig, og det er nok fordi jeg er hyggelig mot alle rundt meg også. Karma er fin på den måten. Så, hvordan føles det egentlig å fylle 23? På den ene siden føler jeg meg alt for ung til å være 23 år. På den andre siden har jeg både opplevd og vært igjennom så mye i livet mitt at til tider føler jeg meg godt over 40.

Jeg husker bestemor hentet meg på skolen en gang i 2. klasse. Da klaget jeg over at tiden gikk så sakte, og at det var alt for lenge igjen til sommerferien. Svaret jeg fikk var at jeg ikke trengte å bekymre meg, for når jeg ble eldre kom tiden til å gå alt for fort. Det kunne ikke vært mer rett. Jeg føler tiden flyr fra meg, og at det ikke er lenge siden jeg feiret min 22årsdag. Mye har skjedd siden den gang, egentlig alt for mye. Heldigvis er 99% av alle forandringene positive.

Jeg har det veldig bra, og til syvende og sist er dét det aller viktigste. Gratulerer med dagen, Julia!

9 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med dagen, håper du får en fantastisk dag, selv om kjæresten din er syk! Damn, 23, skulle ønske jeg var 23! HIPPHIPP!

    2. Gratulerer så mye med dagen din Julia, håper den blir superbra. Klem fra fast bloggleser som har fulgt deg i alle år ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg