FAVORITTSKO I SOMMER!

(annonselenke)

God morgen og tjoho Lørdag! Nå er jeg straks klar for å kaste x-antall søppelsekker med klær inn i en maxitaxi og komme meg ned på Xhibition kjøpesenter. Fra klokken tolv skal vi ha klessalg, selv om jeg er litt skeptisk til oppmøtet siden været er så ufattelig nydelig. Da blir det iallfall mer utvalg til de som kommer da, hihi 😀 Personlig selger jeg alt for mye til en superbillig penge. Det meste til 50 kroner men også endel litt dyrere ting! Jeg har virkelig tatt en sommerrengjøring i skapet mitt, noe som er utrolig deilig – samtidig håper jeg at jeg ikke angrer på det senere. Merker at stativene mine er utrolig tomme nå, haha..

Image and video hosting by TinyPic

Før jeg fyker avgårde tenkte jeg å vise frem mine absolutte favorittsko i sommer! Disse kjøpte jeg for faktisk en drøy måned siden, men har ikke helt følt for å bruke de i regnfulle Bergen før nå som solen endelig kom frem. De er utrolig behagelig å gå i, samtidig som de passer supert til alt! De gangene jeg drar ut på byen så føler jeg meg aldri skikkelig fin uten høye hæler, men det verste er jo å gå rundt i sko som egentlig bare dreper beina dine. Derfor blir jeg ekstra glad når jeg finner behagelige og samtidig fine sko som denne 🙂

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Skoene finner du HER ♥,

De finnes også i svart her.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg