ENDA EN NYHET

En liten butikkoppdatering!

Akkurat nå sitter jeg på det store internett å surfer etter kule nettbutikker for å se hvilken løsning de har på sine produkter. Jeg ser på alt fra design, farger, bilder – ja egentlig nettsidene som en helhet. Dere trodde vel ikke at vi kun skulle åpne klesbutikk? Å neida, vi skal såklart ha nettbutikk også – med det samme utvalget som vi selger i butikken!

Image and video hosting by TinyPic

I dag skal jeg på det første møtet med de som skal utvikle nettbutikken vår. Jeg har aldri designet noe som helst, og det var såvidt jeg fikk 2 i faget kunst og håndverk på ungdomsskolen. Jeg er derfor utrolig gira på å se hva mine kreative sider kan gjøre. Selv om det må sies at jeg ikke har de høyeste forventningene..

Jeg vil jo ha den lekreste nettbutikken på markedet, og derfor er jeg utrolig glad for at vi har leid inn profesjonell hjelp. Html-koder og den slags er så ufattelig vanskelig! Jeg husker jeg prøvde meg litt da jeg blogget på blogg.no, men jeg må ærlig innrømme jeg er utrolig glad jeg har folk som hjelper meg med det nå.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Kanskje jeg har noen kreative lesere? For å si det sånn er nok 90% av verdens befolkning mer kreativ enn meg, haha! Har du noen nettbutikker du rett og slett syns er fantastisk fine? Det jeg ser etter når jeg nettshopper er at nettbutikken er brukervennlig, ryddig, har et rent design og er enkel å navigere seg rundt på. Det skal ikke være vanskelig å finne produkter, og det skal heller ikke være en million produkter på siden slik at det kun er et ork å handle der.

Jeg har jo handlet min del på nettbutikker de siste årene, så jeg vet jo egentlig godt hva jeg setter pris på når jeg shopper. De som skal lage nettsiden vår kommer nok til å få en både masete og kleggete Julia på ryggen under prosessen.. Haha, neeeeida 😀

20 kommentarer

Siste innlegg