“SMIL MED TENNA”

Okei, det er to grunner til at jeg omtrent aldri smiler med tennene på bilder. Nummer 1 er fordi jeg har så sykt bollekinn som presses opp når jeg gliser, noe som gjør at grunn nummer 2 er at jeg får smale kineserøyne på bilder. Jeg har prøvd å se meg i speilet mens jeg smiler så bredt jeg kan (ser sikkert sykt dumt ut), og da ser jeg ikke så verst ut. Men når mister speilrefleks skal ta bilder av meg i samme pose ser det bare skikkelig fælt ut. Noen av dere har kommentert at jeg burde smile mer på bilder, og jeg har derfor startet med det. Øvelse gjør mester! Bildet under var faktisk ikke så verst i forhold til de 100 andre jeg tok som så helt forferdelig ut. Åh, jeg husker den bloggtiden da vi bare tok ett bilde og var fornøyd med det. Good times 9829;

Nå har jeg nettopp kommet til Bergen, og står på kjøkkenet for å manne meg opp til å starte med utpakk og rydding. Det ser seriøst ut som om en kjempe har spydd ut klær i hele leiligheten. Sånn blir det vel når man er mye på farta!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg