TO ÅR MED DEG

I dag er det to år siden jeg ble sammen med denne fantastiske mannen ♥ Vi møttes for første gang på en åpningsfest holdt av en felles bekjent, og siden den dagen så har det vært oss to. Vi kom fra helt forskjellige liv, du med to barn, hus og forpliktelser. Jeg som en ung 25-åring som bare flakset rundt å levde livet. Det har vært mange utfordringer, og til tider vanskelig å forene de to verdene. Men, vi har alltid hatt kjærligheten og kommet oss igjennom hver eneste utfordring ♥ Jeg elsker deg, og gleder meg til mange, mange, mange år sammen med deg. Tenk at jeg er så heldig!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg