MINE SISTE ANTREKK OG -20% PÅ HELE NAKD

ANNONSE – I samarbeid med NAKD
NYLAND20 gir -20% på hele siden!

Hei og god søndag! Hvordan har helgen deres vært? Som dere vet har de siste ukene vært en berg og dalbane, men sakte men sikkert jobber man seg tilbake til den stabile hverdagen. Hva folk legger i hverdag er jo selvfølgelig ulikt, men for meg så er det rutiner som gjelder. I dag har jeg nytt siste del av helgen, solt meg litt og fått spist mitt første ordentlige måltid på noe som virker som en evighet. Things are looking up!

Ser også at ting starter å åpne opp hjemme igjen, noe som er superbra ♥ Solen titter frem både her og der, noe som gleder meg å se! Jeg personlig har jo gjort litt forskjellig de siste dagene, og tenkte å vise dere noen snapshots av antrekkene mine siden jeg kom:

Lunch på Manzel!

På vei til BBQ med fine mennesker.

Første dagen jeg kom, nyter de første solstrålene på Puerto Romano.

ALLE ANTREKKENE FRA NAKD ♥

NYLAND20

-20% PÅ HELE NAKD

Som dere ser så har jeg gått MYE i NAKD siden jeg kom hit. Kommer nok til å vise frem langt fler antrekk også (dagens strandkjole og bikini var forøvrig også fra NAKD, men har ikke bilde av det..). NAKD vet dere jo allerede er en av mine FAV nettbutikker med ufattelig mye fint. De har mange forskjellige merker, men helt ærlig er nok favoritten min NAKD sine egne merker. Der alle klærne over er fra bl. annet! Nå kan dere shoppe på hele nettbutikken (minus salgsvarer) for -20% med koden nyland20.

  • Koden gjelder ALLE merker
  • NAKD har gratis frakt og gratis retur
  • Det kommer ingen toll

Med det sagt vil jeg bare ønske alle en superfin søndag videre, og happy shopping! ♥ Nå skal jeg gå meg en kveldstur før portforbudet slår inn. Er egentlig stuptrøtt og vil legge meg nå – men jeg er litt som en valp – jeg må slites helt ut før jeg får sove godt 😉 Vi snakkes i morgen!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg