ETTER REGNET KOMMER SOLEN

(adlinks) GENSERHER (nå kun 159,-!)/ BUKSEHER (-20!)

Hei på deg din gamle sei! Vet ikke hva som skjer, men nå har jeg begynt å si det til alle vennene mine når jeg svarer på telefonen? Så utrolig barnslig, og ikke spesielt morsomt heller. Ti dager i ensomhet gjør visst noe skrullete med en.

Ellers har jeg hatt en bedre dag! Vil faktisk si den har vært ganske fin. Har fått hentet ut den nye bilen (SÅ mye bedre!!), handlet mat, tatt oppvasken og vasket klær (lol små gleder) og i kveld skulle jeg egentlig slappe av med den tradisjonelle fredagsbiffen i leiligheten. Men, så fikk jeg en invitasjon til å komme over til en venninne på grilling i kveld. Etter ti (eller var det mer?) fryktelig vakselige dager alene var selvfølgelig svaret JA. Så nå skal jeg straks fikse meg, hoppe i bilen og komme meg avgårde.

Må kanskje ikke poengtere det, men sier det likevel. Venninnen jeg skal til og de to andre som er der er endel av min “kohort” her nede, og vi har vært sammen ved flere anledninger allerede. Så det skal bli hyggelig å se de igjen!

 

Ellers er vel en værrapport på sin plass å komme med som den nordmannen jeg er. Nå er det rundt 12 grader og har regnet i ca en uke. Nå sitter vel mange og godter seg der hjemme, men det får så være. Husk, at etter regnet kommer solen!

Ha en fin start på helgen ♥ Oppdaterer utover kvelden på insta og snap.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg