BLENDING IN WITH THE SNOW

ANNONSE – I samarbeid med NA-KD ♥

JAKKEHER / GENSERHER / VESKEHER / BUKSEHER / BOOTSHER

NYLAND20

GIR -20% PÅ HELE NAKD

Hei fine dere ♥ Uken er godt i gang, men det vet dere vel allerede. Er det bare meg som blir mindre sosial under korona? Altså åpenbart er alle mindre sosiale. Misforstå meg rett. Nå er jeg faktisk på et så usosialt punkt at jeg ikke vet hvordan jeg skal snakke med andre mennesker engang. Om en venn ringer så er jeg sånn… “hallo?……:” – så vet jeg liksom ikke hva jeg skal prate om? Det skjer så lite innholdsrikt at alt jeg rekker å reflektere rundt er hvilken serie jeg skal se på apple tven og hva jeg syns om den. Fy søren som jeg gleder meg til treningssenterne åpner igjen!

Og ja, jeg vet overskriften på innlegget er fryktelig teit. Som sagt, hjernen er ikke 100% :))))

JAKKEHER / GENSERHER / VESKEHER / BUKSEHER / BOOTSHER

Hva syns dere forresten om mitt eneste ordentlige antrekk denne uken (så langt)? Akkurat nå får du -20% på hele antrekket, samt HELE NA-KD med koden NYLAND20 ♥

Happy shopping!

(Gjelder alle merker til ordinærpris, gratis frakt/retur og ingen moms)

3 kommentarer
    1. Med ditt vackra ansikte kan man aldrig försvinna i bakgrunden, oavsett kamoflagekläder!!! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg