NÅR REGNESTYKKET IKKE GÅR OPP

Hei fra rotten i sofaen! Jeg har gjort noe fornuftig i cirka to timer i dag, det var å handle mat pluss å vaske leiligheten. Resten av dagen har jeg grodd fast med frustrerte fruer på skjermen, i en konstant krangel med meg selv om jeg skulle dra å handle julegaver eller ikke. Akkurat dette er nemlig et stor dilemma.. Om jeg handler gavene i Bergen, så må jeg drasse de med meg først til Stavanger, og så til Molde. Men om jeg handler de i Molde, så slipper jeg det problemet – MEN det er mye mindre utvalg der. What to do? Det blir nok sistnevnte, siden jeg allerede har liten plass i kofferten. Altså, jeg skal være borte i sånn tre uker. Først i Stavanger en langhelg, så i Molde et par uker, så til Oslo i noen dager før jeg skal en helt til Geilo helgen før skolestart. Hvordan skal jeg få pakket med meg alt?! Spørs om jeg må ringe sas for å bestille en ekstra koffert, for dette regnestykket går ikke opp i mitt hode iallefall. 

Jeg skal tenke på saken mens jeg setter på enda en episode av frustrerte fruer. Har egentlig sett alt før, men jeg husker ingenting!  


Lue – Acne / Jakke – Zara / Cardigan – By Malene Birger / Bukse – Dr.Denim HER / Sko – NLY HER (annonselenker)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg