TID FOR Å SNU DØGNET

Første dag i juleferien, og som noen liker å kalle det: dagen døgnet sakte men sikkert snur seg. Jeg husker på ungdomsskolen og videregående, da var jeg våken hele natten og sov halve dagen. På julaften måtte vi stå opp klokken åtte for julefrokost med familien, og da hadde jeg som regel bare sovet et par timer. Nå som netflix og popcorn-time har kommet er det nesten umulig å legge seg, for man skal jo uansett ingenting viktig dagen etter? Det var iallefall sånn jeg tenkte. Men denne juleferien nekter jeg å la døgnrytmen skeie ut. Jeg skal prøve så godt jeg kan å legge meg tidlig og stå opp til normal tid. Et voksent og kjedelig valg sa du? Oh yes! Nå skal jeg gjøre enda flere voksne ting, nemlig dra på polet for å handle inn rødvin og på butikken for å handle inn mat. Deretter skal jeg ha frustrerte fruer maraton. En utrolig rolig start på ferien, som passer meg midt i blinken 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg