JULEFERIE!

HERREGUUUD! For ti minutter siden fikk jeg en mail. Det var en kvittering fra BI, som sa at de hadde mottat eksamenen vår. Jeg kan ikke huske sist jeg ble så glad for juleferie, nå er det helt offisielt. Jeg og Cathrine har vært så flinke, og lært mye av å skrive denne oppgaven. Nå er det bare å krysse fingrene og vente på karakteren som dessverre ikke kommer før i januar. Lykke! Det som hadde vært mest passende nå er å poppe champisen, men den drakk jeg opp i går så da får vann fra springen holde. Haha! Nå blir det seriemaraton eller film resten av kvelden med Zara på fanget. Noen som har filmtips? Helst en romantisk komedie med juletema!


Lue – Acne / Skinnjakke – Zara / Cardigan – By Malene Birger / Skinnbukser – Dr.Denim HER (annonselenke)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg