LET IT SNOW

Hola! Etter en lang dag var det utrolig digg å sette seg ned i sofaen. Planen for kvelden var egentlig å slappe av med seriemaraton, for det har jeg ikke hatt tid til på lenge. Men så spurte en venninne om jeg ville bli med ut, og det vil jeg jo også. Så nå sitter jeg her og vurderer hva jeg skal gjøre. Hmm. Det blir nok ut en liten tur, tror jeg. Håper bare været blir bedre, for det er skikkelig dritt å dra ut når pøser ned. Men nok babling, jeg må hoppe i dusjen! I dag kom det forresten litt snø her i Bergen, utrolig gøy. Men som dere sikkert har skjønt så er snøgleden over nå, for nå regner det som bare det. Bergen ass..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg