UKENS HURTIGSKRIVING

Its that time of week! Fikk beskjed av en bloggleser at jeg ikke må begynne å skrive sånne kleine engelske sitater under bildene mine. Jeg syns det egentlig er ganske kult jeg, men det er kanskje ikke min stil så jeg burde droppe det. Nå er det klart for ukens hurtigskriving, og for en gangs skyld vet jeg akkurat hva som surrer i topplokket mitt.

Det er ikke meningen at ukens hurtigskriving skal være noe negativt der jeg klager på alt som irriterer meg. Det gir jo ingen positiv energi for noen, men jeg klarer likevel ikke dy meg denne uken heller. Neste uke lover jeg å være mer glad. Ukens irritasjonsmoment er mennesker som deler ekle, ukomfertable og grusomme ting på facebook. Jeg syns det er så dårlig gjort ovenfor meg, spesielt. I dag var det noen som delte en artikkel der en kinesisk dame hadde spylt ned babyen sin i do. Fyfaen, hvorfor deler man slike ting?? Ja, det er helt grusomt og vekker garantert opp sinte følelser – men for guds skyld. Jeg føler et utrolig stor ubehag når jeg ser slike ting, og er hakket fra å slette vedkommende fra vennelisten min. 

En annen ting er de som deler grusome bilder av halvflådde dyr og videoer der eieren slår hunden sin ihjel. HVORFOR!! Jeg vil ikke se slike ting! JA det er helt forferdelig at noen mennesker kan finne på å gjøre sånne ting, men jeg ser ikke hensikten med å dele det på facebook. En ting er å dele det om man skal samle opp stemmer mot dyreplageri, eller noe i den duren. Jeg er en person som fort kan bli ukomfertabel. Programmet “hvem bryr seg” er for eksempel noe jeg ikke klarer å se på. Det fordi jeg blir så utrolig brydd av å se mennesker som blir mobbet eller ikke får den hjelpen de trenger. Jeg sitter å vrir meg i sofaen, så derfor må jeg rett og slett bare la være å se på. 

En annen ting på min irritasjonsliste er hvor utrolig rar trynet mitt ser ut på bilder. Jeg kan være superfornøyd med kroppsstillingen, men så må jeg såklart sjele med øynene eller åpne munnen som en fisk. Da er hele bildet ødelagt! Som blogger er ikke det særlig gøy. Dessuten ser det ikke ut som jeg har noen tenner når jeg åpner munnen på den måten som bildet over, og det er jo ikke særlig flatterende.

Fjoh, nå er tiden ute og jeg har fått den utblåsningen jeg trengte. Utrolig deilig! Har dere noen ting å dele, kanskje?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg