SOFFALIGGENDE

Hei! Jeg har ikke vært i form siden jeg kom hjem, så dagen har blitt brukt langflat på sofaen. Alt jeg har fått i meg av mat i hele dag er litt yoghurt og et halvt rundstykke, og jeg klarer ikke tanken på mat en gang. De som kjenner meg vet at jeg egentlig alltid tenker på mat, så om jeg ikke spiser er det fordi jeg virkelig ikke kan. Satser på at jeg blir bedre til morgen, for da går hele dagen på eksamensskriving før det blir fest på kvelden. Kan ikke huske sist jeg var på byen i Bergen, så det gleder jeg meg veldig til. Nå skal jeg legge meg inn i sengen og forhåpentligvis sovne, vi snakkes i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg