HVOR FALSK ER JEG?

Denne morgenen har jeg eksamensfri og det gir meg dessverre bare mersmak. Frister å ta fri hele dagen, men det er dessverre uaktuelt om vi skal bli ferdig. Blæ! Om ikke lenge skal jeg dra å fylle på litt restylane, så da mangler det vel egentlig bare litt påfyll av vipper før jeg er juleklar. Av og til slår det meg hvor falsk jeg egentlig er. Falske vipper, mye sminke, bleking av hår, restylane, litt botox en gang i blant og en dusj av spraytan her og der. Har jeg husket alt nå? Haha! Lurer på hvordan jeg egentlig ser ut, om jeg hadde fjernet alt som er fikset på. Hjelp, det er et bilde jeg ikke vil få i hodet. Neida, jeg kan umulig se så ille ut!

Hentet en pakke på posten i går som jeg tenkte å vise dere. I dagens julekalender fra nelly gir de dere -20% på den dyreste varen om du kjøper 2 varer, -30% om du kjøper 3 og hele 40% avslag om du kjøper 4 varer. Ikke verst!

(Annonselenker)


Dette skjørtet er så fint, med alle mine favorittfarger nå i vinter! Svart, grå og sølv 9829; Du finner det her.


Var veldig skeptisk når jeg bestilte disse, siden jeg hater å gå med pumps som ikke “fester” seg rundt anklene, om dere skjønner? Heldigvis er disse som en drøm, og ikke for høye slik at jeg ikke tryner på julefesten. Du finner du her.


Nude er kanskje ikke fargen for vinteren, men jeg måtte bare ha disse. Tenk så fine i sommer da! Har de i svart også, så visste at de var gode å gå i fra før. Du finner de her


Enkle hverdagsboots jeg har tenkt å kjøpe lenge! Passer virkelig til alt, og for bare 349 kroner!! Du finner de her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg