SAND I ROMPA OG FERIEMINNER

Hola! Jeg har nettopp satt sammen en helt fantastisk liste på spotify, med ordentlige beach-sanger. Da mener jeg ikke sommersager som Avicii – Wake me up, men skikkelige sanger som man alltid hører i utlandet når man ligger på stranden eller er ute å spiser. Lokal musikk, kan du kanskje kalle det. Jeg er litt usikker på hvor jeg har hørt alle sangene før, for det er definitivt ikke på radio – men likevel synger jeg med. Rart! Jeg får seriøst frysninger på ryggen av å høre på listen, for den gir meg så utrolig mange gode flashbacks. Fra da vi var i Spania for å feire nyttår i 2009, og gikk nedover fra hotellet solbrune og lykkelige på leting etter en taxi som skulle kjøre oss på fest. Haha, småungene som vi var 9829; Eller når jeg lå på stranden på Bahamas og nøyt den mest fantastiske utsikten over verdens klareste hav. Ah, minner!

Listen finner du her.


– Some selfies earlier today –

Jeg har enda ikke bestemt meg for hva som skjer på nyttårsaften, men akkurat nå frister det mest å tørke støvet av bikiniene og reise til Spania for å slikke sol og få sand i rompesprekken. Spotifylisten er forresten åpen slik at alle kan legge inn sanger, så del gjerne dine feriefavoritter! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg