PLANENE SOM GIKK I DASS

Jeg bare elsker å planlegge. Sånn som i sommer før skolestart, planla jeg å lese på skolen hver eneste dag etter forelesning og alltid ligge ett kapittel forran alle andre. Jeg skulle skrive notater flittig og alltid være i forelesning! Eksamenen i Markedsføringsledelse fikk vi utdelt i august, og den skulle bli ferdig i september, hele tre måneder før den måtte leveres inn. Åh, for et skoleår det skulle bli! 

Dessverre gikk alle planene rett i dass og nå sitter jeg med svettedråper i panna og krampeskriver de siste 20 sidene som skal leveres til mandag om én uke. Jeg mimrer tilbake til de gode tidene da vi uten problem kunne dra på byen både tirsdager og torsdager, sove til klokken tolv og droppe en forelesning uten å få dårlig samvittighet. Vel, det var mitt første halvår på BI. Det ser ut til at jeg må bytte student-taktikk til neste år om jeg skal klare planene jeg skrev ned øverst i innlegget. Tanken er iallefall god, vi får se hvor lenge den varer. Under finner dere noen bilder fra en nydelig septemberdag da jeg og Cathrine skulle starte på markedsplanen. Den dagen gikk mest bort til bloggbilder og skravling, men vi fikk iallefall skrevet overskriften på oppgaven vår. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg