JULEGAVETIPS!

Annonse

God søndag 😀 Noen som fremdeles ikke er ferdig med julegavene? Jeg har såvidt begynt! Tenkte å starte skikkelig i dag, og skrive ned lister og planlegge hva jeg skal gi til forskjellige. Elsker å legge mye tanke bak hver gave og ikke bare gi noe tilfeldig. Jeg har plukket ut mine absolutte favoritter fra coverbrands.no til dere, som dere sikkert har sett om dere har lest bloggen min lenge så har jeg skrevet om samtlige produkter før – og vil gjerne anbefale de videre igjen. 

Om du bruker koden JULIABEST får -20% avslag på alle bestselgerne, link her. 


Victorias Secret body lotion og body fragrance mist. Trenger jeg virkelig å beskrive disse produktene? Etter første gang jeg tok de med meg hjem fra London i fjor har disse hatt en fast plass på badet, og jeg bruker de hver eneste dag. Er så glad for at de endelig har kommet inn på coverbrands! Du finner lotionen HER og sprayen HER


Too Faced Glamour to go! Dette er en fantastisk skjønnhetspallett som inneholder åtte øyenskygger i alle fargene du trenger til hverdag og fest. I tillegg får du en bronzer pluss leppomade. Alt dette i en liten case. Du finner den HER. På bildet nederst i innlegget har jeg brukt den hvite og den brune fargen. 


Real Techniques Core Collection. Her får du fire fantastiske sminkekoster til bare 289 kroner. Det er utrolig billig! Den inneholder en pudderkost, rougekost/kontouringkost, foundationkost og øyenskygge/concealerkost. Du finner den HER


TheBalm Hot mama rouge som også kan brukes som øyenskygge. Den inneholder skimmer og er utrolig lekker om du skal pynte deg ekstra til fest.
Mary Lou Manizer Highlighter fresher opp både kinnben, neseben, krageben – og generelt alt du vil lyse opp litt ekstra. Bruker den også litt på overleppen for at leppene skal virke større.

Husk koden JULIABEST for 20% avslag på alle bestselgerne, link her! 🙂

Håper dere likte disse julegavetipsene!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg