ENDELIG LØRDAG

Denne lørdagen har jeg gledet meg til lenge! I kveld skal jentene samles, pinnekjøttet spises, vinen drikkes og latteren lees. Haha jeg er litt usikker på om “lees” er et ord, tviler egentlig på det. Men dette er en personlig blogg og ikke en pensumbok i norsk, så da syns jeg det ikke er for ille å finne på sine egne ord i ny og ne. Jeg begynner å skjønne hvorfor mamma alltid er småstressa rundt juletidene, for herlighet så mye som må fikses. Man tror liksom man har handlet inn alt, men så plutselig mangler man litt salt, en gaffel eller en duk til bordet. Nå må jeg løpe inn til byen for å fikse disse småtingene, før jeg skal starte på matlagingen. Gleder meg til å fylle leiligheten med deilig julemat-lukt. It´s this time of year 9829;


Cardigan – Zara / Klokke – Marc Jacobs / Veske – Leo Wulff / Jeans – Acne / Skjer – Beck Søndergaard

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg