EN GOD NATT

God morgen! Endelig en natt med god søvn. Fikk tips fra en leser om å avslutte mitt lille Game of Thrones maraton midt i en episode da det kan være litt kjedelig, i stedet for å vente helt til slutten da jeg bare “må” sette på en episode til. Og det funket! Kan faktisk ikke huske sist jeg sovnet før klokken 02, så dette var digg. Nå skal jeg en tur på skolen, og det trengs for å si det mildt. Burde ha vært mye lengre i gang med siste eksamensinnlevering enn det jeg er, men med noen timer skikkelig innsats i dag går det nok fint. Tenkte å vise dere noen nyheter imens.

Beklager dårlig bilder altså, men kamera mitt ligger dessverre i Oslo hos Andrea, så venter på at hun skal sende det til meg. Så jeg må improvisere imens! Ser dere forresten at jeg har fått meg iPhone 6? 😀
 

(Annonselenker)
Todelt partyset HER.


AH favorittkjole! Denne er så utrolig mye finere i virkeligheten.. Du finner den HER.


Hverdagskjole HER og hatt HER.


Bluse HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg