BLACK AND BLUE


Hatt – HER / Skjerf – HER / Kåpe – Zara / Veske – Leo Wulff / Skinnbukse – HER / Boots – HER (annonselenker)

Dette hadde jeg på meg i går mens jeg fløy rundt i Bergen og handlet inn til morgendagens middag. Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til årets første smak av pinnekjøtt, AH! Vi blir seks jenter totalt, og jeg kjøpte i overkant av fire kilo (!!) pinnekjøtt. Kanskje litt i overkant, men jeg tenker det er bedre å være på den sikre siden 😉 Haha! Nå har jeg egentlig alt som trengs, bortsett fra en svææær kasserolle jeg kan dampe kjøttet i. Noen som vet hvor man kan kjøpe det? En skikkelig stor en altså.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg