HAIR STYLING

Annonse


(linker) MAST vol. 1 / MAST vol 2 / Alligator Hair Clip / Styling spray / Ricci Grande Hair Brush

Jeg kan ikke huske sist jeg eide en krølltang, eller krøllet håret mitt. Siden ungdomsskolen og “juleballkrøllene” fikk jeg litt avsmak, da jeg så for meg alle krøller som stramme korketrekkere ihjelsprayet med hårspray. Jeg fikk tilsendt MAST vol 1 og 2 for litt siden fra makestyle.no, og har siden da prøvd meg litt frem. Jeg har ganske tykt hår, så for min del syns jeg det er finest med litt tilfeldige bølger her og der, og et litt “røffere” resultat enn de basic rene krøllene. Etter å ha gått med pinnestritt hår i flere år, er det moro med litt forandring i hverdagen! Under skal jeg vise dere resultatet av de forskjellige MAST-krølltangene.

MAST VOL 1.


Her bølget jeg håret nesten helt opp. Denne tangen er de tynneste av de to, og gir bittelitt mindre krøller. Etter hele håret var ferdig brukte jeg Ricco Grande børsten til å gre de ut og rufse de litt til, før jeg sprayet over med stylingsprayen på bildet øverst. Dette er et resultat jeg definitivt kommer til å bruke på byen for eksempel! Du finner den HER

MAST VOL 2. 

Her brukte jeg kun tangen nederst på håret, og det kan jeg se for meg passer ypperlig til de med litt tynnere hår slik at det ser tykkere ut. Denne tangen gir store og skikkelig Hollywoodkrøller etter min mening! Her tok jeg bare litt forkjellig deler av håret, for å få et så tilfeldig resultat som mulig. Disse trengte jeg i utgangspunktet ikke å gre ut, men jeg gjorde det likevel på bildet under. Et perfekt hverdagsresultat, og om jeg krøller større deler av håret mitt kan jeg se for meg dette gir en fantastisk partylook. Du finner den HER.

For å få krøllene til å holde hele dagen/kvelden anbefaler jeg å gå over med en god hårspray. Jeg brukte denne. Til å dele opp håret brukte jeg alligator-clipsene som virkelig er utrolig sterke og holder utrolig godt. Perfekt for meg som har tykt og tungt hår!

Har du testet noen av disse, hva syns du? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg