DILEMMA

God morgen! Game of Throne-basillen har bitt meg for alvor, og jeg ligger nattevåken og ser episode etter episode av serien. Nå har jeg bare én sesong igjen, og det er jeg veldig glad for! Trenger virkelig søvnen min, og jeg har virkelig et stort problem med å lukke dataskjermen og sove midt i en spennende episode. Det som irriterer meg mest er jo at episodene slutter så sykt brått også, så jeg bare må se neste episode for å vite hva som skjer. Når jeg ikke sover om natten frister det mest å sove hele dagen, men jeg kan jo ikke det heller. Haha, dilemmaaaa!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg