KORTVARIG MORGENGLEDE

God morgen! Man kan vel si god morgen alt før klokken tolv? I dag er det 2. desember og jeg var så glad da jeg våknet! Gleden varte dessverre ikke så lenge, for ute regner det katter og det er svære sølepytter overalt. Satt å mimret litt med Birte på telefonen mens jeg sminket meg i sta, og husker dere da vi var yngre så var det -10 grader nesten hver dag hele vinteren? Den tiden er definitivt over, og jeg kan faktisk ikke huske sist jul i Molde der det var snø. Jo, det var snø på bakken. Men den var grusete og svart av all eksosen. Jeg krysser virkelig alt av fingre og tær for at det blir snø til jul! Apropos jul. På lørdag har jeg invitert til et lite minijulebord hos meg med noen venninner, der årets pinnekjøttkunnskaper skal settes på prøve. Jeg har jo ingen kolleger å ha julebord med, og jeg elsker jo å dra på julebord – derfor tok jeg saken i egne hender. Gleder meg til årets første smak av jul! (Om man ser vekk fra mitt daglige inntak av julebrus).

Nå skal jeg hoppe fra joggisen til normale klær og dra til Beauty Lounge for å friske opp vipper og negler. De begynner å bli ganske fullbooket før jul, så om du vil sikre deg time burde du ringe 408 72 160 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg