SVAR PÅ MITT FORHOLD TIL MAT


Detaljer fra i dag. Har på meg mitt nye skjerf (link her) og votter (link her) i dag. (adlink) Kjøpte de på nelly for en knapp uke siden, og det passet fint siden det virkelig er kaldt i luften for tiden. Kaaanskje ikke så rart siden det er desember..

Noen av dere klager på at jeg skriver for mye om mat. Nå skal jeg skrive om mat igjen, bare så dere er advart. Noen mener jeg har et anstrengt forhold til mat, og noen mente til og med jeg hadde fått anorexia før sommeren. Når jeg leste de kommentarene ble jeg litt sånn “hva faen vet vel du”, for det er irriterende at mennesker man ikke kjenner, og som ikke kjenner deg skal komme med anklager om ting. Så det var én ting. Det at jeg har et anstrengt forhold til mat er vel sant til en viss grad. Jeg kommer nok aldri til å klare å spise en cheesburger eller mye godteri uten å få dårlig samvittighet. Ja, jeg syns det er utrolig dumt at det er slik, men sånn er det bare. Men betyr det at jeg ikke spiser den type mat? Nei, definitivt ikke. Jeg koser meg støtt og stadig, og selvom jeg får litt dårlig samvittighet så gjør ikke det at jeg ikke koser meg. 

Jeg liker å spise sunn mat, og jeg vet hvor godt kroppen har av det. Forskjellen på energien man får er helt utrolig, og det er ikke bare tull det man sier om næringsrik mat kontra en pose chips. Jeg har opplevd forskjellen selv og vet hvor viktig det er for meg og min egen kropp å ha et sunt kosthold. Så ja, poenget mitt er vel egentlig at jeg har et anstrengt forhold til mat og får dårlig samvittighet av å skeie ut, men jeg driter i det og koser meg likevel. Vi lever da for faen bare en gang. 

KONKURRANSE!

Jeg og Cathrine skriver eksamen i Markedsføringsledelse sammen. Derfor lurte jeg på om dere ville være så snille å svare på denne (link) undersøkelsen for oss? Da vil du være med i trekningen av en svææær goodiebag til verdi over 4000kr! Det er ikke verst for to minutter av tiden din? 😀 For å være med i konkurransen må du delta i undersøkelsen, og skrive ned det siste spørsmålet i kommentarfeltet. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg