BILLION DOLLAR BROWS

Søndag kveld allerede. Er det bare meg eller har denne uken gått utrolig fort? I dag har jeg ikke gjort mye spennende. Med en hel dag fri har jeg egentlig stått noen timer på badet og testet ut forskjellige sminkelooker. Det er jo partysesong for fullt disse dager, og da er det greit å ha sminken på plass slik at man ikke trenger å eksprimentere på selve kvelden man skal ut 🙂 

annonse

I samarbeid med coverbrands.no tenkte jeg å vise dere noen supre produkter fra Billion Dollar Brows i dag. Dere har nok lest mange anbefalinger av disse produktene før, og det er ikke så rart med tanke på hvor gode de er. Om du bruker koden JULIABDB i kassen får du -20% rabatt på ALT fra BDB som ikke er nedsatt fra før. Resten av utvalget finner du HER.


1. The brow buddy. Hjelper deg med å finne din brynfasong. 2. Brow-pencil Nordic. 3. Vinklet påføringskost. 4. Brynpudder. 5. Highlighter for brynbenet. 6. Bryngele som holder hårene på plass.


Steg 1: Mål opp etter din ansiktsfasong, slik at du får symetriske og perfekte bryn i forhold til hvordan ansiktet ditt ser ut. Den finner du HER. Tips! Det kan være lurt å “markere” underveis med brynpennen/pudderet du skal bruke slik at du husker hvor hvert punkt er. 


Bilde 1: Mine øyenbryn uten noen ting.
Bilde 2: På venstre bryn har jeg fyllt inn med brynpennen fra BDB. Den finner du HER. Denne er litt lysere enn den orginale, perfekt til de med lyse bryn slik som meg.
Bilde 3: Der har jeg fyllt inn med kosten og brynpudderet fra BDB. Her ser dere forskjellen fra pennen til venstre og pudderet til høyre. Pudderet finner du HER, og kosten HER.


Highlighter for bryn! Påfør på brynbenet under der du har tegnet på bryn, det lysner virkelig opp og løfter hele looken. Jeg tok på ganske mye for å vise hvordan fargene ser ut, man skal naturligvis blende det ut 🙂 Du finner pennen HER

Til slutt går jeg over brynene med bryngeleen slik at hårene holder seg på plass gjennom dagen. Utrolig kjipt om de står hver sin vei etter noen timer, så den er veldig god å ha!

Husk at dere får -20%rabatt ved bruk av koden JULIABDB.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg