PØLSE OG STAPPE

Dere blogglesere er best! Fikk tips om å dra å spise på Lysverket, og det gjorde vi i går. Herlighet for en matopplevelse altså, vel verdt pengene. Vi spiste fem retter med tilsvarende vinmeny, og alt jeg kan si er NAM. Gode matopplevelser har definitivt gitt mersmak, så det første jeg gjorde da jeg våknet i dag var å dra på meny for å handle inn til kveldens treretters. Tidligere var jeg ikke så interessert i “god” mat, og det beste jeg visste var potetmos fra Mills og grillpølser. Jeg skal ikke lyve, for jeg elsker det enda, men nå setter jeg så utrolig mer pris på skikkelig mat laget fra bunnen av. 

Mine planer for denne lørdagen er egentlig å slappe heeelt av, har en date med popcorn-time og game of thrones! Med andre ord skal det mye til å dra meg opp av sofaen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg