UKENS HURTIGSKRIVING

Syv minutter der jeg skriver ned det første som popper inn i hodet mitt, fra NÅ.

I kjent stil starter jeg denne hurtigskrivingen med å si at jeg ikke har peiling på hva jeg tenker. Jeg vet jo egentlig det, men som sagt en million ganger før er det vanskelig å bestemme seg for hva man faktisk skal tenke på når det gjelder. Jeg hater også å måtte gjenta meg selv på bloggen, for det er jo bare sykt irriterende for leserne. Jeg blogger jo flere ganger om dagen, og jeg er faen meg imponert over meg selv og alle mine bloggkolleger som faktisk kommer på ting å skrive hver dag. Oi der skrudde iPhonen min seg på, endelig! Følte meg nesten naken et sekund der, når den var strømtom altså. Rart hvordan man reagerer uten telefonen sin. Jeg har med meg min stort sett overalt, til og med når jeg gjør fra meg på do. Sykt ekkelt. Jeg har blitt en bakteriofob (?) i det siste, altså at jeg blir helt stressa av skitt og tenker på hvor mye bakterier det faktisk er i ting. Bare tenk på telefonen din da, det er jo helt jævlig ekkelt når man faktisk tenker over det!! Etter en svett treningsøkt med bytting av sanger på spotify, eller en fuktig kveld på byen der gudene vet hvor mobilen har vært. Jeg har kjøpt antibakkservietter for å tørke over telefonen min hver gang jeg kommer hjem. Ja jeg har blitt en gal bakteriedame..

Apropos bakterier! Jeg fatter fremdeles ikke at noen mennesker fremdeles ikke lukker toalettlokket når de er ferdig på do. Visste dere at bæsjebakterier sprer seg i en meters omkrets utover rommet når du spyler??? ÆSJ!!! Jeg klarer ikke engang tenke på det uten å brekke meg. Tenk så mange som faktisk pusser tenna sine med bæsj lizm. Æsj. Okei da fikk jeg ut litt irritasjon rundt det med bakterier. Startet nettopp å se på game of thrones forresten, syns første episode var dritkjedelig. Men siden alle sir det er “den beste serien ever” så må jeg gi den et forsøk. Har også nettopp skaffet meg popcorn time! For en oppfinnelse, jeg er helt i himmelen. Ingen mer kjedelige dager her i hus. Forundrer meg ikke om jeg ender opp på rehab for serieavhengighet. Serier er det beste i verden 9829;9829;9829;9829; 

Det var mine tanker før leggetid, sov godt! Del gjerne dine tanker med meg, det syns jeg er så gøy!


Her er en kul kollasje av alle profilbildene mine på facebook xP 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg