VALGETS KVAL

På en dag som denne er det vanskelig å bestemme seg for hva man skal gjøre. Siden man har vært så flink å ha eksamen, burde man kunne unne seg en fridag med snop, tv-serier i sofaen og virkelig nyte livet (min definisjon på livsnyting iallefall). Men egentlig burde man jo sitte med nesen begravd i boken for å forberede seg til neste eksamen. What to do? Jeg gjorde litt av begge deler, det var iallefall planen helt til jeg sovnet på sofaen for noen timer siden og våknet nå. Ehhm, wops? Kanskje ikke så rart med tanke på hvor lite jeg sov i natt, og i helgen generelt. Hater likevel å sove på dagen, føler meg helt forjævlig etterpå. Nå har jeg uansett en million ting å gjøre, så blir nok sent i kveld også. Hardt liv ass. Neida, det kan jeg ikke si. I morgen er det heeelg! Tenkte meg ut å spise, kom gjerne med resturanttips. Bare jeg som føler det ikke er særlig bra resturanter i Bergen forresten? Eller vet jeg ikke de rette plassene å dra?


Kåpe – Zara / Skjerf – Becksøndergaard / Jeans – GT / Sko – Primeboots  / Lommebok – Mulberry

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg