THREE DOWN, ONE TO GO!

Hei, nå har jeg nettopp kommet hjem fra min første eksamen på BI! Det er vel og merke min tredje så langt i år totalt sett, så heldigvis var jeg ikke veldig nervøs før dagens test. Jeg tror det gikk… greit? Skrev iallefall mange sider, men det er vel ikke slik som på ungdomsskolen at man får høyere karakter for fler sider det er. Haha! Spørs om det var faglig nok for sensoren sin smak, men det finner jeg vel ut når karakteren kommer. Orker helt ærlig ikke stresse mer rundt det enn nødvendig, for det er da så mange andre ting man kan bruke tiden sin på. Hihi! Merker jeg sitter litt å tripper i sofaen, for nå skal jeg nemlig dra å hente bebisen min Zara! Jarl og Jon har vært noen engler og passet henne mens jeg har vært borte, men nå merker jeg at savnet er stort altså. Nå har jeg forresten bare én innleveringseksamen igjen før ferie, og jomfu Mariaaa det skal bli godt med jul. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg