BLACK FRIDAY

Annonse

Fredag 28. november! Noen som vet hva det betyr? Nemlig Black Friday! Kommersielt sett er det nok en av de største shoppingdagene før jul, der mange butikker velger å ha store salg. En av de butikkene er Miinto, noe selvfølgelig jeg er veldig glad for siden de fører omtrent alle merkene jeg bruker hver dag. De gir dere 20% avslag på alt i 24 timer! Visste dere forresten at Høyer er en av butikkene Miinto fører? Det er jo ikke alle som har en Høyerbutikk nær seg, så det er virkelig noe å juble for 🙂 De har selvfølgelig også de store merkene som Samsøe Samsøe, Designers Remix, Woolrich, Ganni, Primeboots, Svea og Ugg – men også mye annet. Her finner man garantert noe man liker. Under har jeg satt sammen en kollasje med mine favoritter. Et nytt favorittmerke for meg er Leo Wulff, syns de har så mange fine vesker til en fin penge. 


1. og 2. – Leo Wulff 9829; 3. og 4. – Gestuz 9829; 5. og 6. – Ugg 9829; 7. Gestuz 9829; 8. Ugg 9829; 9. og 10 – Designers Remix 9829; 11. Lexington 9829; 12. Missoni 9829; 13. Primeboots 9829; 14. Lexington 9829; 15. Designers Remix

 Salget gir dere 20% avslag på alt, om du bruker koden BLACKFRIDAY i kassen. Den gjelder til klokken 12 i morgen. Happy shopping!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg