STROLLING AROUND

God morgen! Jeg er fremdeles i Oslo og blir her til i morgen. Syns det ble alt for kort med bare helgen, siden jeg har gode venner her som jeg vil tilbringe mer tid med. Har jo eksamen på torsdag, men heldigvis skal Glenn ha samme eksamen så vi kan lese begge to. Wihu! Nå skal vi først på et møte før vi planter trynet ned i skoleboka. Er så nervøs for hvordan denne eksamenen kommer til å gå.. Vi får ikke skrive på pc, noe som jeg er vant med. Føler jeg ikke klarer å være like kreativ når jeg skriver for hånd, for da går det mye tregere og tankene blir liksom på om man skriver rett og ikke på å skrive ned alt man husker. Haha! 

Noten bilder fra lørdag da vi valset rundt i mitt gamle nabolag. Elsker Majorstuen, så om jeg skal tilbake til Oslo skal jeg definitivt bo her!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg