SOMMERBRUN PÅ VINTEREN

Annonse

Det samme skjer hvert eneste år.. Jeg lover meg selv å være flink til å ta solarium utover høsten slik at sommerfargen ikke forsvinner. Jeg er også veldig flink i rundt to uker etter at sola sier farvel til Norge, men etterhvert så orker jeg ikke gå den “lange” veien på 200 meter til brun og blid. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: jeg kler ikke å være blek. Jeg ser ut som en som har vært på tidagersfylla og røyket en pakke Marlboro hver dag i tretti år når jeg er blek. Nå som sommerfargen så og si er borte, må jeg ty til selvbruning igjen, akkurat som året før, og året før der igjen. Tidligere har jeg brukt litt forskjellige merker som St.Morris og Sunspa og syns egentlig begge merkene er veldig gode!

De siste ukene har jeg testet ut Vita Liberata sin selvbruning, og den klarte jammen meg å klatre opp på favorittlisten min. Jeg syns den egentlig er ganske lik sunspa når det kommer til hvor lenge den holder på kroppen, og at den ikke skjolder. Stort pluss!! I tillegg så lukter den mindre, og man får farge med en eneste gang slik at man ikke glemmer av å smøre noen steder. Etter noen timer får man det ferdige resultatet, derfor foretrekker jeg å påføre den på kvelden eller ettermiddagen slik at jeg sover med den før jeg dusjer. Jeg fikk mine produkter fra bodyglow, som har mange fine produkter. Hjemmesiden finner du HER. Du får også 100kr avslag på kjøp over 500kr ved bruk av koden juliaglow.

Jeg bruker en til kropp og en til ansikt. Den til kroppen finner du HER, og ansikt HER. Begge selvbrunerne inneholder også bodylotion, så du blir utrolig myk i huden. Jeg tar den alltid på etter en dusj, og det er fordel om du skrubber deg først også for at fargen skal sitte ekstra godt! Jeg bruker også en påføringshanske som er gull verdt, jeg kan ikke skjønne at jeg ikke har brukt det før. En million ganger bedre enn å bruke “bare” hånden din. Du finner den HER.

Disse bildene tok jeg kvelden før jeg dro til Oslo, da hadde jeg nettopp smurt meg inn. Dagen etter var jeg naturligvis brun og fin 😀 Dere ser jo resultatet av selvbruningen på omtrent alle bildene på bloggen min, da jeg har brukt den i det siste. 

Dere får forresten 100kr avslag om dere handler for over 500kr. Koden er juliaglow 9829; 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg