SHINY HAIR OG RABATTKODE

Annonse

Hei! For noen dager siden fikk jeg tilsendt en fin pakke fra Makestyle, med bl.annet en ny rettetang fra Gizmo. Jeg har brukt rettetang fra GhD siden jeg gikk i syvende klasse, og har alltid følt at det er det beste merke der ute. Dere kan tro jeg var spent da jeg skulle teste ut en billigere rettetang, for det er fort gjort å tenke at dyrest er best. I dette tilfellet stemmer nok ikke det altså! 

For meg som retter håret hver eneste dag er jeg utrolig opptatt av å skåne det så mye som mulig. Siden det går an å regulere varmen på denne rettetangen tok jeg den på 180 grader for å sjekke om effekten var like god. Maksimalt er 230 grader. Etter bare et “stryk” var lokken rett, noe som er et stort pluss for meg! Når man må rette over håret tre/fire ganger før det er helt rett skader jo helt sykt, noe jeg måtte gjøre med min gamle fra GhD.

Denne rettetangen er mye billigere enn de dyreste og “beste” merkene, men her får du mye for prisen altså. Titaniumplatene beskytter håret ditt, og fordeler varmen jevnere slik at du slipper å dra over håret flere ganger enn kun én gang. Det er også veldig lett å krølle håret med denne, og det glir lett igjennom. Ofte blir det litt rykk og napp om man skal krølle med rettetang, men det følte jeg gikk fint med denne. Du finner rettetangen HER


Til venstre: håret helt urettet / Til høyre: håret rettet ut med Gizmo rettetang og sprayet over med Terre d´Oc tørrolje. 

Etter rettingen var ferdig gikk jeg over håret med tørroljen fra Terre d´Oc. Det er en argan olje med masse næring! Denne kan brukes til både hår og kropp, som tørker fort inn og gir en mykt og glansfullt resultat. Du finner oljen HER


For å dele opp håret brukte jeg disse kleppene fra MAST. De bruker jeg også når jeg føner, siden jeg så tykt hår. De finner du HER

Jeg fikk også en ny hårbørste, som jeg naturligvis var veldig skeptisk til da jeg har lagt min elsk på tangleteezer. Men denne var helt lik som tangleteezer, bare i annet format om dere skjønner? Haha! Den fjerner også kruser og retter nesten håret litt, noe jeg ikke helt skjønner hvordan går an – men veldig praktisk om du ikke rekker å stritte håret en dag. Du finner børsten HER

Om du bruker koden “julia10” i kassen så får du 10% rabatt på alt fra makestyle 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg