EKSAMENSPRESS

God morgen! For dere er det kanskje ikke morgen, men det er det for meg. I natt var jeg på den nye hunger games filmen nemlig, så jeg la meg ikke før fire! Det var vel kanskje premiere på den i Oslo i går også, noen som så den? Å dra på kino midt på natten i eksamensperioden er vel egentlig en prioritering som en 10-åring ville gjort, men vi må da få ha noen gleder? Jeg begynner virkelig å kjenne på eksamenspresset, og er supernervøs. Kommer nok til å sitte som et nervevrak på den første eksamenen. Wææ! Tror jeg aldri har gledet meg så mye til juleferie før. Rett etter eksamen drar jeg mest sannsynlig rett til Stavanger for å feire Birtebestis sin bursdag, så noe har jeg jo å glede meg til. Julen er min favorittårstid, den kommer faktisk over sommeren! 

Nå er jeg på vei inn i dusjen, før jeg skal på skolen. Ikke så mye spennende på agendaen med andre ord. Hva skal du idag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg