DRØMMEN OM Å BLI MODELL

 

Annonselenker

Dette er så utrolig spennende! Jeg husker første gang jeg så Victorias Secret fashion show. Jeg var vel 11 år og ble helt bergtatt. Fra den dagen drømte jeg om å bli modell, og siden jeg bare var 11 hadde jeg enda tid til å vokse. Målet var å bli 175cm høy, da jeg hadde lest et sted at det var den perfekte modellhøyden. Jeg husker bladet “Julia” hadde en konkurranse der man kunne vinne et bilde på forsiden av bladet. Jeg sendte inn flere søknader og masse bilder av meg selv, i håp om jeg skulle bli modell. Haha, jeg må bare le av hele drømmen, for dessverre ble jeg ikke høyere enn 168cm og har virkelig ikke kroppsbygningen til det. Men Gud, det er lov å drømme 9829; Kolleksjonen til modellen Lily Alridge for Nelly er helt fantastisk, og hun er helt fantastisk. Nå gjelder det bare å sikre seg noen plagg før de blir borte for godt. 


Jakke HER / Topp + skjørt HER


Kjole HER / Sko HER


Kjole HER


Bukse HER / Topp HER / Sko HER / Turban HER


Kjole HER / Sko HER


Kjole HER / Kjole HER 


Kjole HER / Sko HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg