FEELIN´ PRETTY

Hei på dere! Jeg har brukt dagen min kun på gøye ting, som å teste ut nye produkter og planlegge ting i forhold til bloggen. Hater virkelig å kalle bloggen min for jobb, da jeg egentlig ser på den som en fantastisk hobby som jeg stortrives med å gjøre. 

Annonse

Nå får dere en rabattkode som gjelder HELE coverbrands.no (untatt salgsvarer)! Koden er “JULIA17” og gir -20% avslag. Den er gyldig ut 20.november.

Nå skal jeg skrive litt om produktene på bildet over!

Først ut tenkte jeg å skrive om Glo Minerals sin bronzer, som jeg faktisk nettopp har startet å bruke igjen. Det siste året har jeg brukt en fra Victorias Secret siden jeg hamstret med meg mange flasker hjem sist jeg var i London. Dessverre ble de tomme for noen uker siden, og nå som det er partysesong er bronzer virkelig et must! Dette er ingen selvbruner og lukter altså ikke som selvbruning. Denne bronzeren gir bare glød og skimmer og er helt fantastisk å bruke om du skal noe spesielt. Personlig bruker jeg bronzer hver eneste gang jeg skal ut, da spesielt på bryst/krageben og på bena om jeg ikke har på meg strømpebukse. Prisen på denne er litt stiv, men til gjengjeld er den veldig drøy slik at flasken varer i evigheter. Du finner bronzeren HER.

Tips! Om du ikke vil ha like mye glød som jeg har på bildene over, kan du blande den ut med litt bodylotion for et svakere resultat 🙂

 

Blotting papers fra Paul & Joe er en fin liten engel om du sliter med å glinse i ansiktet utover dagen/kvelden. Noe jeg personlig dessverre sliter med! Feilen jeg har gjort tidligere er at jeg står beruset på et utested og skal matte ned huden min med sminke, og ser ut som et troll etterpå. Blottingpapirene fjerner bare overflødig olje fra huden uten å ødelegge eller fjerne sminken. Det er også med speil, slik at man kan fikse på sminken når som helst. Du finner den HER.

Bronzefarget neglelakk fra Deborah Lippmann. Syns denne fargen var utrolig fin. I hverdagen foretrekker jeg helt enkle negler, så denne blir nok mest brukt i helgene tenker jeg. Utrolig kul farge til foreks et svart antrekk! Hva tenker du? Du finner den HER.

Smile Lab FLASH har dere vel lest om på andre blogger før? Personlig var jeg spent på å teste ut disse, da jeg tidligere har sverget til Dentway sine strips. Jeg vil ikke si at disse er bedre enn dentway sine, men de er like gode! De er også billigere, så det er jo absolutt en bonus 🙂 Hva er vel finere enn et hvitt smil nå i julen og på nyttårsaften? Hovedforskjellen mellom dentway og Smile Lab FLASH er vel at tennene blir fortere hvite av Smil Lab sine, for det er ikke en lang behandling på en uke for eksempel – men man kan ha de på seg en halvtime mens man sminker seg, for så å se stor forskjell allerede etter første gang. Så disse er gode å ha på farten, eller om du vil ha et hvitt smil allerede samme dag. Du finner de HER

Sist, men definitivt ikke minst tenkte jeg å tipse om tørrshampo i clutch-størrelse! Personlig tar jeg mye i håret mitt, og drar det bakover for å få volum. Det kan da bli fortere fett, og passer da godt med en liten oppfriskning i løpet av dagen 🙂 Du finner tørrshampoen HER, til bare 39kr!

Hos coverbrands kan du også betale med Klarna faktura eller postoppkrav om du ikke har penger akkurat nå 9829; Husk rabattkoden JULIA17 som gir dere 20% avslag på hele butikken!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg