REAL OR FAKE?

Okei, jeg leste nettopp en artikkel der Kylie Jenner var så utrolig oppgitt over alle som tror hun har fikset leppene sine, og at hun bare brukte lip liner. Som den Kardashian-fanen jeg er så må jeg selvfølgelig skrive om det. Haha! Jeg prøvde nemlig å tegne leppene mine (etter en film på youtube) gigantiske slik som henne, og det så altså så jævlig ut at det skal jeg aldri gjøre igjen. Jeg nekter å tro at dette kun er lip liner. Hun er jo ikke 18 enda så jeg forstår godt at hun går ut i media å nekter for det. Men hallo, det er jo ganske obvious?

Bare sånn at ingen blir fornærmet her, så har jeg åpenbart ingenting imot fiksing av leppene sine – da jeg tidligere har gjort det selv. Hva tror du om dette?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg