TOO MUCH HAIR

Hei! Min blogging har alltid vært slik at jeg skriver fra hjertet og ikke er særlig flink til å lese over teksten etterpå. Det er egentlig fordi jeg ikke vil pynte på setningene eller få de til å være perfekte. Men i det siste har flere kommentert noen av mine latterlige skrivefeil, og jeg sitter jo å ler når kommentarene kommer. Det er alt fra de enkleste orddelingsfeil til bøyingsfeil. Ops! Så nå skal jeg starte å lese over tekstene mine før de publiseres, så slipper vi flere skriveleifer 🙂 Haha!

MEN det var ikke det jeg tenkte å dele med dere i dag. I går kveld var jeg så idiot at jeg sovnet på sofaen med nydusjet hår, noe som resulterte i afro i dag. Jeg har virkelig alt for tykt hår, som er et helvete å fikse om jeg ikke føner det innen en time etter at jeg har kommet fra dusjen. Hater egentlig å klage på mitt eget hår, for fyy så heldig jeg er som har såpass mye av det (haha). Men av og til altså, da blir det rett og slett for……..mye!


Ehhhmm okei, jeg skulle egentlig demonstrere hvor tykt det er  på disse bildene – noe jeg åpenbart ikke fikk til. Over har dere et eksempel på en blogg-photoshoot gone wrong!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg