OG POENGET ER?

Uansett hvor mye vi prøver å unngå det, kommer alltid kropp og trening til å være plantet inn i hodene til unge jenter. Slik var det på 80-tallet, og slik kommer det nok til å bli til vi mennesker sier farvel her på jorden. Personlig har jeg prøvd meg fram, feilet, prøvd igjen og har enda ikke funnet den perfekte balansen for meg. Det hjelper ikke å bla nedover treningssiden til weheartit eller følge noen andres treningsprogram til punkt og prikke, for vi er alle forskjellig og ingenting funker likt på to personer. Ta meg for eksempel. Jeg har alltid vært flink til å trene, og tok spesielt av før sommeren da kosthold og forbrenning var hovedfokuset mitt. Da jeg startet på BI i høst hadde jeg ikke like god tid som før, og syns enda det er vanskelig å kombinere skole, blogg, sosialliv og trening. Likevel er det en haug andre mennesker med mye mer stressende liv enn meg som likevel får inn fem økter i uka. Jeg kommer meg kanskje dit en dag jeg også, men akkurat nå er jeg enda på jakt etter hva som funker for meg. 

I bunn og grunn så er jo det aller viktigste kostholdet, men jeg syns gjerne det er mye lettere å spise sunt når jeg er i en god treningsperiode. Når man setter alt på vent, og “tar det på mandag” er det mye lettere å skeie ut oftere. Heldigvis føler jeg selv at jeg er ganske flink til å spise sunt, selvom jeg er alt for glad i usunn mat og snop. Av og til kan helgen vare fra torsdag til mandag, og helg er jo matfestival i mine øyne. Haha!

Jeg har egentlig ikke noe poeng med dette innlegget. Det er ikke særlig motiverende eller givende, men akkurat nå ligger jeg på sofaen med tidenes hodepine så da fungerer jeg ikke som jeg skal. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg