KVALM

I dag hadde jeg min siste forelesning før eksamen, æææ! Den er ikke før om to uker, så nå gjelder det virkelig å hente fram alt av selvdisiplin. Etter forelesningen dro jeg hjem, og her har jeg vært siden da. Jeg ble av en eller annen grunn sykt kvalm på bybanen, så siden da har jeg benket meg på sofaen i fosterstilling med make it or break it på skjermen. Jeg kan ikke tro jeg bare har to episoder igjen, så er det slutt! Er i nød etter en ny serie, men det blir nok ikke noe problem å finne. Stakkars de som levde før tvserienes tid, hahaha. 


Skjerf HER, bukse Acne, genser nelly. (annonselenke)

Mange spør meg forresten hvor paraplyen er fra, og jeg må dessverre si at jeg ikke vet det. Noen glemte den igjen etter et vors her, og jeg var så frekk å lånte den på disse bildene! hihihi. 

Minnekortet mitt har dessverre brekt, ble litt ivrig i sta. Drar for å kjøpe nytt etterpå slik at jeg slipper å bruke gamle bilder. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg