EN KUNNGJØRING

Heisann! Jeg har en gledelig nyhet til dere, jeg gleder meg iallefall veldig. Jeg og de nydelige søstrene Badendyck har bestemt oss for å ha klessalg neste søndag! Vi skal ha det på Hendrix Hair på Pilesredet i Oslo. For meg som kommer fra Bergen den helgen blir det mye å drasse på, men jeg har så mye klær jeg ikke får brukt så da passer det perfekt om en av dere vil ha noe 9829; Kommer til å legge ut en liten sneakpeek når jeg har gjort klart hva som skal selges. Uansett så har jeg booket med meg flere kofferter på flyturen så jeg er sikker på at alt blir med – så det eneste problemet jeg har nå er hvordan jeg skal komme meg fra Gardermoen til Oslo. Jeg er jo bare én person og det blir kanskje vanskelig å drasse med seg all bagasjen, men jeg skal nok finne ut av det. Håper uansett alle som har mulighet kommer søndag den 23.november. Til sammen har jeg, Andrea og Madicken en haug med flotte klær. sko og vesker som skal selges. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg