OPS

God morgen, gjett hvem som klarte å forsove seg i dag! Den siste tiden har alarmen vært min verste fiende, og det er som om imunforsvaret min avviser de slik som influensa. Og siden alarmen ikke fikk meg til å våkne, gjorde jeg det av meg selv for cirka en halvtime siden. Krise! Nå som det er eksamensperiode så må jeg virkelig skjerpe meg. Det første steget er vel kanskje å ikke se på tvserier til langt på natt? Har blitt hekta på make it or break it, og ser gjerne fem episoder på rappen. Not good!! Jeg rakk altså ikke forelesning i dag, men det går fint siden jeg vet hva jeg skal jobbe med. Senere skal jeg fikse negler, vipper, komme meg en tur på trening før det kanskje blir noe godt i glasset ikveld. Hele dagen er ikke planlagt enda, og det elsker jeg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg