HOS LEGEN

Er det noe jeg bare elsker, så er det å sitte over en halvtime å vente på at doktoren skal rope opp mitt navn fra venterommet. Jeg syns det er så utrolig nødvendig på en mandags morgen og komme presis, for så å glo i veggen mens jeg prøver å ikke puste inn ebolavirus fra pasientene rundt meg. En virkelig nydelig start på uken! Eller ikke. Jeg kan virkelig ikke fatte hvorfor det alltid er så lang ventetid. Hver eneste gang. Slik har det jo alltid vært, så hvorfor skal det være så vanskelig å lære av sine feil, og heller sette opp lengre tid per pasient i stedet for å la oss vente i evigheter? Nå er jeg heldigvis ferdig, og håper jeg ikke skal tilbake dit med det første!

Sånn, da var ukens første klageinnlegg ute! Ha en fin uke videre. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg