INSPIRASJON

En ting som omtrent alltid blir spurt om på spørsmålsrundene mine, er at dere lurer på hvem mitt ikon er. Skal jeg være helt ærlig har jeg aldri tenkt noe særlig over det, før i den siste tiden. Er det en person jeg faktisk hadde stått å hylt til som en gal fan, så er det Kim Kardashian. Den dama der altså, hvor sexy går det an å bli liksom? “I will never be one of those skinny girls” er noe hun selv sier, og etter min mening har hun drømmekroppen. Jeg kunne vel og merke ikke tenkt meg så gigantisk bakdel selv, men på henne ser det virkelig bare ah-mazing ut. 

Bare for halvannen måned siden sto jeg bare én meter unna Britney Spears, og selvfølgelig var det litt stas! Men det var ingenting i meg som gjorde at jeg fikk lyst til å kaste meg over henne, noe jeg mest sannsynlig hadde gjort over Kiki. Jeg som aldri har vært den av den typen som forstår seg på alt hysteriet det er rundt kjendiser. Vel, du er min første Kim 9829; Det hørtes veldig feil ut, men dere skjønner vel..

Hvem er deres kjendis crush?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg