ALT ER BORTE

En liten mimrestund er alltid koselig på en søndags morgen. Derfor dro jeg opp den gamle macbooken min (som ser ut til å komme fra steinalderen forsåvidt) for å sjekke ut gamle bilder. Jeg var helt sikker på at jeg hadde minner fra både Magaluf, Israel og mange andre ferier, men der tok jeg feil. Av en eller annen grunn har jeg tydeligvis slettet bildene, for de var nok ikke så viktig. LOL, hva tenkte jeg med?? Nå er jeg utrolig skuffet over meg selv, og de gamleste bildene jeg har er bare fra 2013! Jeg kan jo selv huske hva som skjedde i 2013 så de bildene driter jeg litt i, men hva med 2010,2011 og 2012? De er long gone dessverre.. Fant noen bilder fra Nice jeg enda ikke har postet enda, og kjære vene.. Alt jeg hadde gjort for å bli ferdig med eksamen og kommet meg til varmere strøk nå! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg